Tweets By:

Bio: Bitcoin, Stock Market and Easy Money #WT6🐳 NEVER TAKE WHAT I SAY AS INVESTMENT ADVICE EVERYTHING I TWEET IS MY OPINION ONLY #POTENTIAL #WEALTH💵

07:46 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

@MarkMcLain @alexlarabx Its coming have Patience lots in the pipeline here $AZFL (Msgs, Twts)

07:45 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @CarsPerforming: @araa2121 $AZFL (Msgs, Twts) THEM MM'S ARE ACCUMULATING MILLIONS ESPECIALLY VNDM LOL PEOPLE ARE NOT PAYING ATTENTION $$$$$

07:45 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

@araa2121 $AZFL (Msgs, Twts) THEM MM'S ARE ACCUMULATING MILLIONS ESPECIALLY VNDM LOL PEOPLE ARE NOT PAYING ATTENTION $$$$$

07:44 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @araa2121: $AZFL (Msgs, Twts) If u have no shares of this IDK tf you're thinking. WE GOT HARVEST UPDATE COMING UP! The damn gap filled; MMS r accumul…

07:32 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @DaddyRicx: @JCG917 @RebeccaTrades $AZFL (Msgs, Twts): Read again John @JCG917 , says "Coming Soon" :-)

07:31 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @alexlarabx: $AZFL (Msgs, Twts) CBD has real health benefits for millions of people and millions don't even know this exists. Have pride owning a pie…

07:31 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @VitalinoSanches: Retweeted 24/7 Money Maker (@CarsPerforming): $AZFL (Msgs, Twts) WE GOT LOTS OF EYES EVERY DAY PROVING THIS IS %100 LEGIT I... htt…

07:30 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @RomeIsBurning88: $AZFL (Msgs, Twts) 🌠To: The Haters🌠 💸From: Me 💸 🚨We About To Crush This 52 Week High 🚨 https://t.co/6npvSoooHO

06:29 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @Renegade0311: $AZFL (Msgs, Twts). People still trying to dispute the validity of this?😂😂 https://t.co/LCnkPhJXZn

06:24 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @CarsPerforming: $AZFL (Msgs, Twts) WE GOT LOTS OF EYES EVERY DAY PROVING THIS IS %100 LEGIT I BET WE SMASH 52 WEEK HIGHS ON THIS ONE $$$$$$$$ https…

06:20 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @fuzzymcilwoods: $AZFL (Msgs, Twts) https://t.co/pr1wryFkwa

06:15 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

$AZFL (Msgs, Twts) WE GOT LOTS OF EYES EVERY DAY PROVING THIS IS %100 LEGIT I BET WE SMASH 52 WEEK HIGHS ON THIS ONE $$$$$$$$ https://t.co/5oxhGjzerT

06:12 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

@charlieyenok You ready to take this home bud time to go hard. We not gonna let off the gas till we hit that 52 week high $AZFL (Msgs, Twts)

06:11 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @charlieyenok: @CarsPerforming Thats the 24 I wanna see bro $AZFL (Msgs, Twts)

05:57 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @CarsPerforming: $AZFL (Msgs, Twts) PEOPLE ARE STILL SLEEPING ON THIS MONEY MAKING OPPORTUNITY IF ANYONE FOLLOWED ME IN THE LAST PLAYS I SUPPORT EVER…

05:57 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @CarsPerforming: $AZFL (Msgs, Twts) THE HYPE IS %100 REAL HERE I JUST GOT WORD OF A DOCUMENTARY COMING AS WELL GONNA BE HUGE YA SNOOZE YA LOSE HERE P…

05:57 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @spg1033: All over my twitter feed is $AZFL (Msgs, Twts). Have to say I'm getting a little tired of seeing nothing but $AZFL (Msgs, Twts) ... NOT !! $AZFL (Msgs, Twts) $AZFL (Msgs, Twts) $…

05:56 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @Jcazz17: $AZFL (Msgs, Twts). LOVING WHAT IM HEARING. HARVEST NEWS COMING OBV. HEARING MORE VIDEOS AND A DOCUMENTARY COMING SOON. BETTER AND BETTER.…

05:55 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @alexlarabx: $AZFL (Msgs, Twts) Confirmed with @MobileWrapsCA! Documentary is coming! Thought those clips were just for show! #thinkbig

05:54 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @alexlarabx: $AZFL (Msgs, Twts) News! Documentary! Financials! Harvest now in process! Fed hemp bill in congress! Sky is the limit! Let's go! Big 💰💰

05:54 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

$AZFL (Msgs, Twts) THE HYPE IS %100 REAL HERE I JUST GOT WORD OF A DOCUMENTARY COMING AS WELL GONNA BE HUGE YA SNOOZE YA LOSE HE… https://t.co/vxFjvSvK3o

05:52 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @charlieyenok: @Mountain_Matt @CarsPerforming We got 💯% concrete proof and evidence and it does looks and sounds sexy $AZFL (Msgs, Twts)

05:52 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

$AZFL (Msgs, Twts) PEOPLE ARE STILL SLEEPING ON THIS MONEY MAKING OPPORTUNITY IF ANYONE FOLLOWED ME IN THE LAST PLAYS I SUPPORT… https://t.co/u3BrmazbBB

12:57 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @OtcPickz: Lets face it, $AZFL (Msgs, Twts) is going pennies, This is textbook $FUTL (Msgs, Twts) $OTTV (Msgs, Twts) $RMRK (Msgs, Twts) $ONCI (Msgs, Twts) $BVTK (Msgs, Twts) $COTE (Msgs, Twts) $DTII (Msgs, Twts) $ORRV (Msgs, Twts) $GTXO (Msgs, Twts) $NSAV (Msgs, Twts) $ALRT (Msgs, Twts) $BL (Msgs, Twts)…

12:34 PM  09/20/17 reply  |  re-tweet

RT @BrodmannOTC: $AZFL (Msgs, Twts) 1⃣ Millions in rev incoming - 2⃣ Harvest has begun - 3⃣ PR any day now - 4⃣ Best DD package of any OTC - 5⃣ 💯% confi…

Top Searches Feeds

StockTalk Aggregated Feed (includes All Daily and Weekly Editions) Add to My Yahoo! Add to Google
Top Searches Today - 10 (10 hottest stocks) Add to My Yahoo! Add to Google
Web BuZZ Today - 10 (10 hottest stocks) Add to My Yahoo! Add to Google
Twitter BuZZ Today - 10 (10 hottest stocks) Add to My Yahoo! Add to Google
140 close
You will be redirected to the Twitter's authorization page to approve the BoardCentral to connect to your Twitter account. After your approval, the tweet you have entered will be posted.
Out